Reklamacje i odstąpienie od umowy


Reklamacja produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym

Jeśli zawartość przesyłki jest niezgodna ze złożonym przez Ciebie zamówieniem (brakuje jakiegoś produktu lub otrzymałeś inny produkt niż zamawiałeś) lub po rozpakowaniu paczki okazało się, że jakiś produkt jest uszkodzony lub posiada wadę, możesz w łatwy i szybki sposób dokonać reklamacji. Bez obaw – nie musisz otwierać przesyłki przy kurierze – na zgłoszenie reklamacji masz 7 dni od otrzymania zamówienia.

Jak dokonać reklamacji produktu?

  1. Napisz do nas na adres e-mail: e-sklep@krosno.com. W tytule wiadomości koniecznie podaj numer Twojego zamówienia. Możesz także skorzystać z funkcji „Odpowiedz” przy dowolnym powiadomieniu z naszego sklepu, które otrzymałeś do danego zamówienia.

  2. W treści wiadomości prosimy abyś uwzględniła/uwzględnił informacje:

    • Jakiego produktu dotyczy reklamacja
    • Ile sztuk danego produktu jest uszkodzone/wadliwe
    • W miarę możliwości dołącz zdjęcie uszkodzonego/wadliwego produktu
    • Podaj nam Twój numer telefonu, gdybyśmy potrzebowali dodatkowych informacji
  3. Poczekaj na kontakt z naszej strony. Jeśli będzie konieczne zgłoszenie reklamacji do przewoźnika lub zwrot wadliwych produktów do naszego magazynu – skontaktujemy się z Tobą aby omówić wszystkie szczegóły.


Zwrot produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym

Jeśli chcesz zwrócić całość lub część zamówienia złożonego w naszym sklepie internetowym możesz to zrobić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, bez żadnych konsekwencji i bez konieczności podawania przyczyny. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przekazanie nieużywanego towaru wraz z oryginalnym opakowaniem.

Jak dokonać zwrotu towaru?

  1. Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: e-sklep@krosno.com. W wiadomości poinformuj nas jaki był numer Twojego zamówienia i jakie produkty chcesz zwrócić.

  2. Dokładnie zapakuj produkty które chcesz zwrócić, aby mieć pewność, że nie ulegną uszkodzeniu podczas transportu. Możesz wykorzystać karton zbiorczy, w którym otrzymałeś zamówienie, lub dowolny inny.

  3. Do kartonu dołącz wydrukowany i wypełniony protokół zwrotu towaru.

  4. Na kartonie obok adresu doręczenia napisz numer Twojego zamówienia, którego dotyczy zwrot. Znacznie ułatwi nam to pracę i przyspieszy czas obsługi Twojego zwrotu.

  5. Nadaj przesyłkę na adres:

e-sklep Krosno Glass S.A.
Magazyn WG02
ul. Tysiąclecia 13,
38-400 Krosno

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów/punktów odbioru.

Pieniądze zwrócimy maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia przesyłki do naszego magazynu, na wskazane przez Ciebie konto lub – jeśli dokonałeś płatności przez system DotPay lub Twisto – tą samą metodą.




Dla pewności, we wszystkich sprawach związanych z reklamacjami prosimy o kontakt

z Naszym Biurem Obsługi Klientae-sklep@krosno.com lub pod nr telefonu +48 668 105 746


Pliki do pobrania:

Protokół zwrotu towaru e-sklep KROSNO.pdf