Bezpieczeństwo przesyłek w KROSNO GLASS
Masz obawy przed zamawianiem przez internet szklanek czy kieliszków?
Nie jesteś pewien czy Twoja paczka dotrze do Ciebie bezpiecznie?
Bez obaw.
Kupując u nas kupujesz bezpośrednio od producenta. Jesteśmy solidną i pewną firmą, która w produkcji szkła – i jego wysyłce do klientów – ma prawdopodobnie największe doświadczenie w Polsce. Dodatkowo wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, więc jako kupujący – nie ponosisz żadnego ryzyka.
Twoja przesyłka jest wielokrotnie sprawdzana i zabezpieczana na kolejnych etapach:
1. Kontrola jakości podczas produkcji
Wyłapujemy m.in. uszkodzenia szkła, wady w wyrobach czy odstępstwa od normy, które mogą mieć wpływ na późniejszą wytrzymałość produktu.
2. Kompletowanie zamówienia
W tym jesteśmy ekspertami! Nasz doświadczony zespół na magazynie pakuje nawet 500 przesyłek ze szkłem każdego dnia. Pakując zwracamy szczególną uwagę na ułożenie produktów w kartonie zbiorczym oraz na szczelne dopasowanie aby opakowania się nie przesuwały i nie obijały o siebie. Największe zamówienia wysyłamy na paletach, aby mieć pewność, że wszystko dotrze w nienaruszonym stanie. Zobaczcie sami, jak wygląda to w praktyce:
3. Przekazanie przesyłek firmie kurierskiej
Firmy kurierskie, z którymi współpracujemy, odbierają od nas przesyłki każdego dnia. Przesyłki są zazwyczaj przekazywane na paletach zbiorczych, aby zminimalizować konieczność przekładania paczek. Przesyłki są odpowiednio oznaczone, a kurierzy dokładnie wiedzą co przewożą. Dodatkowo wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone – na wypadek gdyby jakiś produkt uległ uszkodzeniu.
4. Odbiór przesyłki przez klienta
W naszym sklepie nie musisz sprawdzać przesyłki przy kurierze. Wiemy, że kurierom zazwyczaj się spieszy, a sprawdzenie dokładne każdego kieliszka czy szklanki może zając dłuższą chwilę, dlatego masz aż 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia w czasie transportu. Uszkodzone produkty dosyłamy niemal od ręki, oczywiście w całości na nasz koszt. Zobacz dokładnie jak zgłosić reklamację.